Obchodné podmienky
V našom internetovom obchode si môžete výrobky objednať nasledovným spôsobom:
Pomocou internetu
cez webovú stránku: www.pasadena.sk
e-mailom: info@pasadena.sk
Ako zaplatiť
- platba kartou
- prevodom na účet
Dôležité upozornenia
O odoslaní tovaru bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom informačného e-mailu. V prípade neprevzatia objednaného tovaru a následného vrátenia zásielky si predávajúci vyhradzuje právo vyradenia zákazníka z databázy, čo znamená, že mu následne v budúcnosti nebudú vybavené žiadne ďalšie objednávky.
Dodacie a platobné podmienky
Obchodné podmienky internetového obchodu www.pasadena.sk prevádzkovateľa MASTA s.r.o., sa riadi nasledovným nákupným poriadkom a platnou legislatívou. Dodávka tovaru do veľkoobchodu alebo zákazníkom, ktorí by zvažovali, resp. zamýšľali, prípadne realizovali jeho ďalší predaj, je vylúčená. Predávajúci si vyhradzuje právo objednávku zákazníka z časti alebo celkom odmietnuť. Dodanie bude realizované iba na území Európy.
Súhlas
Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť tejto objednávky a potvrdzuje, že sa zoznámil/a s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a to, že s nimi súhlasí. Potvrdenie o prijatí objednávky so všetkými údajmi dostane zákazník na ním uvedenú e-mailovú adresu.
Zasielanie tovaru
Tovar bude doručený do 21 kalendárnych dní odo dňa prijatia platby. Pokiaľ nebude možné niektorý objednaný tovar dodať (objednaný druh sa prestane vyrábať alebo dodávať na trh), je predávajúci povinný informovať zákazníka e-mailom.
Kontrola tovaru
Zákazníkom odporúčame pri prevzatí tovaru si tento dôkladne skontrolovať a v prípade jeho poškodenia zásielku neprebrať a s pracovníkom doručovateľskej služby spísať správu o poškodení (reklamáciu). Pokiaľ by dodaný tovar vykazoval zjavné vady, medzi ktoré patrí aj poškodenie spôsobené dopravou, reklamuje zákazník takéto vady ihneď voči predávajúcemu a pracovníkovi doručovateľskej služby, ktorá tovar dodáva. V ostatných prípadoch je kupujúci povinný podať predávajúcemu správu o vadách tovaru bez zbytočného odkladu, kedy ich zistil, inak jeho nárok z poškodenia tovaru zaniká.
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť
.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
/§§ 622 a 623 Občianskeho zákonníka/
Kvalita
Všetok tovar v internetovom obchode je štandardnej kvality a je v záruke (expirácia) podľa platných legislatívnych predpisov a záručných podmienok výrobcu. Predávajúci zákazníkom poskytuje na tovar záruku v dĺžke 24 mesiacov. Reklamácia tovaru je možná do 7 dní od prevzatia. Zákazník nemá právo tovar vrátiť, ak ho nemôže vrátiť v stave, v akom ho prevzal. K vrátenému tovaru je potrebné doložiť faktúru, resp. dodací list a reklamačný formulár. Na základe tohto bude zákazníkovi vrátená príslušná suma, znížená o cenu poštovného a balného. Reklamácia sa vybavuje e-mailom a individuálne so zákazníkom. V prípade otázok môže zákazník zatelefonovať na tel. číslo +421 907 443 409 alebo zaslať mail na adresu info@pasadena.sk.
Dodanie tovaru
Dodanie tovaru v rámci Slovenskej Republiky je spoplatnené sadzobníkom podľa podmienok uvedených v sekcii ,,doprava a platba”. Pre zákazníka v ostatných krajinách Európy je poplatok paušálny a to vo výške 8€ a preprava je možná iba prepravnou službou na výdajné miesto. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar kúpnu cenu na základe dokladu vygenerovaného automaticky mailom po zaslaní objednávky. Faktúra (daňový doklad) dostane spolu s tovarom. O odoslaní tovaru bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom informačného e-mailu.
Odstúpenie od zmluvy
Nakoľko sa jedná o tovary vyrábané na mieru podľa požiadaviek zákazníka zaniká zákazníkovi nárok na odstúpenie od zmluvy a zákazník je o tom upovedomený na konci objednávkového formuláru.
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@pasadena.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Kupujúci – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online.
Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Platba
Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar kúpnu cenu vyúčtovanú zásadne len na základe faktúry (daňového dokladu), ktorú dostane spolu s tovarom.
Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu na stránkach www.pasadena.sk zaručuje všetkým zákazníkom ochranu osobných údajov. Osobné údaje slúžia len na vybavenie objednávok, vystavenie faktúr a poslanie tovaru. Osobné údaje sa neposkytujú tretím osobám, inštitúciám alebo organizáciám. Informácie o tom, ako nakladáme s vašimi osobnými údajmi si prečítate na samostatnej podstránke na tomto odkaze.
Kontakt
MASTA s.r.o.
Talinská 9
040 12 Košice
IČO: 53230582
DIČ: 2121323050